De reacties op... een dekbedovertrek

2 comments
Na het artikel waarin ik jullie mijn favoriete dekbedovertrekken liet zijn, kon ik het niet laten om het lijstje ook even aan mijn vriend voor te leggen. Ik slaap tenslotte niet altijd alleen onder mijn dekbed van 240 breed! Zijn reacties waren heerlijk oprecht en praktisch en het leek me leuk om niet alleen mijn, maar ook zijn feedback met jullie te delen. Het originele artikel vind je hier.


Vet ● Neeh
Mwah 
● Nice!

Wat deze dekbedovertrekken zijn we het behoorlijk eens, de twee zwart-witte exemplaren zijn ook zeker mijn favorieten. Het dekbedovertrek met de tekst "We all have a great story to tell" doet me denken aan het nummer Happily Ever After van He is We. Erg fijn nummer overigens!



Succes met schoonhouden ● Mwah, goed genoeg
Mwah... ● Yuck

Auw, wat een pijnlijk eerlijke reactie op het witte dekbed. Persoonlijk vind ik het wel erg chique staan, zeker bij mijn houten bed. En een beetje provocerend, want mijn slaapkamer is zeker weten wit genoeg! De andere dekbedovertrekken vind ik wel leuk, maar niet geweldig.


Het lijkt je behang wel... Niet awesome ☹  ● Prima!
Kinderkamer?  ● Eline-ish

Mijn behang in de woonkamer is ook zwart-wit, maar meer overeenkomsten zie ik niet. Mijn vriend blijkbaar wel. Het groen-witte dekbedovertrek gaf hem overigens ook een scheepvaart gevoel. Het volgende dekbedovertrek is voorzien van vrolijke plaatjes, die mij nog het meeste aan bacteriën doen denken. Maar wel leuke bacteriën! Op de laatste dekbedovertrek staan vrolijke schattige huisjes, typisch HEMA, en blijkbaar ook typisch iets voor mij. 


Eline-ish ● Alsjeblieft niet
Is het al kerst?  ● Kan, sta niet te springen

Wederom een HEMA dekbedovertrek, dit keer met grachtenpanden. Ik houd enorm van steden, plattegronden en dat soort plaatjes, dus dit is inderdaad wel een Eline-ish dekbedovertrek. De volgende twee veelkleurige overtrekken zijn duidelijk geen favorieten van mijn vriend. Geen probleem, dan kan ik me goed voorstellen.

Het grijze grafische ontwerp vind ik echt prachtig! Mijn vriend helaas niet.


JA!  ● Okee, maar moet je geen blauw onderlaken hebben
Nice!  ● Ja!

Dit is een grote favoriet, maar helaas ook het duurste overtrek uit de hele verzameling. En niet te vergeten, best wel moeilijk om mooi helder te houden in de was, als we dan toch praktisch doen. De opmerking over het blauwe onderlaken komt voor jullie vast een beetje uit de lucht vallen, maar op mijn studentenkamer gebruikte ik regelmatig een blauw onderlaken, vandaar! Het dekbedovertrek met galaxy-print is ook favoriet van mijn vriend, maar de tekst vind ik zelf wel erg "hipster".

Het dekbedovertrek met de zwarte figuurtjes naar ontwerp van Bas Kosters is van ons allebei een favoriet. Ra, ra, waar ga ik binnenkort onder slapen?

2 opmerkingen :

  1. Haha wat grappig! Er zitten wel inderdaad een paar hele leuke tussen! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha die reacties!! maar die blauwe 'Eline-ish' dekbedovertrek vind ik wel heel cute <3

    BeantwoordenVerwijderen

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.