De zoektocht naar... een dekbedovertrek

2 comments
Toen ik net verhuisd was en nog maar één dekbedovertrek had vond ik dat wel prima. Oké, het oude dekbedovertrek schreeuwde "vintage" (en helaas niet op de goede manier) en vloekte bij de rest van mijn slaapkamer, maar 's nachts had ik toch mijn ogen dicht. Nu de meeste verhuisdozen uitgepakt zijn en mijn huis steeds mooier begint te worden vind ik het hoog tijd om op zoek te gaan naar een mooi dekbedovertrek. Ik heb een bed van 160x200cm en daarbij een dekbed van 240x200cm, dus het dekbedovertrek bepaald voor een groot deel de uitstraling van de slaapkamer.

Ik heb tot nu toch nog niets besteld, maar met één of meer van deze dekbedovertrekken maak je mij zeker blij! Kijk mee naar mijn favorieten.

























Dekbedovertrek Venice Ruth € 49,95


Mijn slaapkamer is erg wit, met een hoog wit plafond waarvan de houten balken nog zichtbaar zijn. Erg mooi en door de houten en witte meubels behoorlijk clean. Zowel een dekbedovertrek met vrolijke figuurtjes als een strak dekbedovertrek zoals de witte op de afbeelding hierboven zouden daar goed bij passen. De gordijnen zijn groen, dus dat is wel iets om rekening mee te houden.

Welk dekbedovertrek is jouw favoriet?

2 opmerkingen :

  1. Een dekbed is altijd een hele zoektocht! er zitten hele leuke's tussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veren! En die zwart-witte bloemetjes! Welke is het geworden?

    BeantwoordenVerwijderen

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.