Confetti op je nagels!

3 comments


Door de jaren heen hebben we al bij verschillende merken nagellak met confetti er in voorbij zien komen. Denk maar aan de gouwe ouwe Circus Confetti van Essence, of de Barry M Effect lakjes, waarvan ik er één in deze nail art gebruikte. Vandaag wil ik jullie voorstellen aan een nieuwkomer van NYC, waar ik in de winkel spontaan verliefd op werd!



Deze lieve nagellak met zwarte confetti-deeltjes draagt de naam Fancy Dotty, en is verkrijgbaar in vijf zachte kleuren. Ik koos voor de witte en de zachtroze variant: #001 Greenwich Goddess en #003 Park Slope Fairy. Voor deze nagellakjes betaal je €2,49 per stuk.



#003 Park Slope Fairy


De Fancy Dotty nagellak is een licht dekkende lak met daarin zwarte confetti deeltjes in verschillende formaten. Park Slope Fairy is een koele roze kleur, Greenwich Goddess is juist helder wit. Op alle foto's draag ik twee lagen nagellak. De tweede laag legt daardoor een subtiel laagje kleur over de confetti-deeltjes heen, zodat niet alle deeltjes even zwart lijken. 


Omdat de Fancy Dotty lijn alleen maar zachte kleuren bevat is het kleurverschil tussen verschillende lakjes soms slecht zichtbaar. Persoonlijk denk ik dan ook niet dat het toegevoegde waarde heeft om alle nagellakjes uit deze lijn in je bezit te hebben. Op deze foto's is het al lastig genoeg om roze en wit uit elkaar te houden.

De kleuren zijn niet specifiek gebonden aan een bepaald seizoen, waardoor je -wat mij betreft- deze nagellak het hele jaar door kunt dragen. Misschien vind vind je deze lieve kleurtjes meer iets voor de lente, maar ik denk dat vrolijke nagels je ook prima door je winterdip kunnen slepen!


#001 Greenwich Goddess


De witte lak Greenwich Goddess vind ik nét wat frisser staan dan haar roze zusje. Compleet witte nagels kunnen soms wat vreemd ogen, maar de zwarte confetti-deeltjes geven deze lak juist een speels en vrolijk uiterlijk. I like it!


Als je je nagels gelakt hebt met de Fancy Dotty nagellak is het wel slim om daar overheen nog even een top coat aan te brengen. Hierdoor zijn de deeltjes minder voelbaar op je nagels wanneer de lak opgedroogd is, en blijft je nagellak ook nog eens langer mooi, zodat je extra lang kunt genieten van je vrolijke nagels!


3 opmerkingen :

  1. Haha... Jij hebt iets voor mekaar gekregen, wat nog geen enkele andere blogger ooit voor mekaar kreeg!

    Ik ben altijd - ALTIJD - totaal ongevoelig voor beautyproducten die besproken worden op blogs. Maar van deze nagellak denk ik: Die zou ik ook graag willen hebben. Ik vind 'm echt heel leuk! Vooral ook - zoals je zegt - omdat hij niet seizoensgebonden is.

    BeantwoordenVerwijderen

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.