Eline's ABC

1 comment

Op de blog van Nikita kwam ik nog niet zo lang geleden de ABC-tag tegen. Hierbij vertel je aan de hand van de 26 letters van ons alfabet het één en ander over jezelf, bijvoorbeeld over je eigenschappen, hobby's of dingen waar je gelukkig van wordt. Ik vond de tag zo leuk dat ik deze zelf ook maar al te graag in wilde vullen. Voel je vrij om te tag over te nemen wanneer je deze zelf ook tof vindt!


Artistiek.
Boekenwurm.
Christen. Ik ben gelovig opgevoed en nog steeds speelt geloof een belangrijke rol in mijn leven.
Diner. Ik houd erg van lekker eten.
Eline!
Fotografie.
Gitaar.
Huiseigenaar. Sinds half juni heb ik namelijk mijn eigen huisje.
Ichtiaan (lid van C.S.V. Ichthus Rotterdam).
Jongensachtig. Ondanks mijn liefde voor beauty wordt ik meer dan eens "one of the guys" genoemd.
Kattengek.
Legerprint of -kleur. Niet vrouwelijk, maar ik vind het wel erg mooi!
Moederskindje. Ik was altijd heel close met haar en haar overlijden is dan ook nog steeds onwerkelijk.
Nerdy.
Opruimgek. Niet altijd, maar soms is er niets fijners dan opruimen!
Pieces, momenteel mijn favoriete jeans-merk.
Quiche en hartige taart vind ik echt heerlijk.
Rijbewijs. <3
Stress, Helaas ben ik daar behoorlijk gevoelig voor.
T-shirts, omdat ik me in blouses niet comfortabel voel draag ik heel vaak een t-shirt.
U-Bahn ik heb een lichte fascinatie overhouden voor het OV en met name de metro in het buitenland.
Verliefd, op mijn vriend waar ik alweer bijna anderhalf jaar mee samen ben.
Water is het drinken dat ik het meest drink.
X-coördinaat (zolang ik het begrijp vindt ik wiskunde heel leuk)
Yes! Ik spreek graag engels.
Zee. Ik vind het heerlijk om even uit te waaien aan het strand.

Ik heb deze keer niemand getagd, maar mocht je de tag toch overnemen, laat het dan vooral weten in de reacties. Het lijkt me leuk om ook jullie ABC te lezen!

Liefs, Eline

1 opmerking :

  1. Leuk om via zo'n beknopt overzichtje de blogger achter het blog weer wat beter te leren kennen! En zo kun je ook meteen zien of je wat gemeenschappelijks hebt. Jij en ik hebben alvast de letters D, F, N, R, S, T, en Z gemeenschappelijk! En die S mag gerust met een hoofdletter geschreven worden, in mijn geval :-(

    BeantwoordenVerwijderen

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.