Een vergeten nagellakje: Catrice The GlamoureX Factor

6 comments

Heb je dat ook wel eens? Je loopt nietsvermoedend door de drogisterij, en wouw, daar is íe, de liefde van je leven. Of in elk geval van dit moment. Een prachtige lipstick of in dit geval een schitterend nagellakje waar je hartje sneller van gaat kloppen. Geen reviews, geen swatch-foto's, het is puur liefde op het eerste gezicht. Zo ook bij dit nagellakje, nummer 24 uit de Ultimate Nail Laquer lijn van Catrice: The GlamoureX Factor.



Ik rekende het lakje af en nam het mee naar huis. Verliefd als ik was maakte ik direct mijn nagels vetvrij om ze vervolgens te voorzien van van twee laagjes van mijn nieuwe grote liefde. Ik maakte direct foto's van de swatches en bleef de rest van de middag naar mijn nagels kijken. Wat waren ze toch mooi. Streeploos, rosé goud (of parelmoerroze zoals de website van Kruidvat het omschrijft). Dat euforische moment wat helaas van korte duur, toen ik me bedacht dat ik 's avonds een afspraak had waarbij ik beter geen rosé goud glitterende nagels kon hebben.


Ik pakte mijn nagellak remover er bij en begon afscheid te nemen van The GlamoureX Factor. Glitter everywhere! Sommige glittertjes waren er nog lang niet aan toe om afscheid van mij te nemen! Het lakje verdween in mijn nagellak collectie, samen met broertjes en zusje waar ik ook ooit net zo verliefd op was geweest. Ik ging naar mijn afspraak en al snel vergat ik The GlamoureX Factor.

Althans, tot het moment dat ik de foto's eindelijk een keer van mijn camera af haalde. Ik voelde een kriebel in mijn buik, wat een mooi lakje! Hoe kon ik die zijn vergeten!?



Nog even kort wat meer info over deze beauty, 24 The GlamoureX Factor van Catrice. Het lakje heeft ongeveer twee laagje nodig om dekkend te zijn en is (helaas, helaas) niet erg sneldrogend. De finish is ook niet volledig glad, maar met een simpele topcoat is dat snel opgelost. Persoonlijk vind ik de rosé goud shimmery kleur erg mooi, maar ook draagbaar omdat de kleur niet te ver van mijn huidskleur afligt. Dit is zeker een lakje wat ik er weer vaker bij wil pakken.

Mocht je The GlamoureX Factor van Catrice ook in je armen willen sluiten? Hij kost €2,99 bij Kruidvat en Trekpleister.

Budget tip: Aanstaande vrijdag, zaterdag en zondag is het weer 1 + 1 gratis op alle make up bij de Kruidvat. Een goede gelegenheid om dit, of een ander mooi product te scooren.

6 opmerkingen :

  1. Dankjewel voor de tip bij deze tip, zou ik zeggen.
    Ik denk er namelijk nooit aan om een topcoat te gebruiken. En ik heb er ook zo'n hekel aan om lang te moeten wachten tot mijn nagellak eindelijk eens droog is. Meestal kan ik het geduld niet opbrengen en bijna altijd is mijn nagellak dus al beschadigd vlak nadat ik hem heb aangebracht.

    Deze nagellak vind ik trouwens heel mooi. De kleur is bescheiden en neutraal, terwijl de glitters er een boeiende touch aan geven. Lijkt me mooi om deze nagellak bij een volledig zwarte outfit te dragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een leuk kleurtje, prachtig voor Kerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is echt zo'n mooi lakje! Deze heb ik namelijk ook, ik vind het echt een super mooie kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een prachtig lakje! Jammer dat hij niet zo snel droogt, vind ik altijd toch wel vervelend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit kleurtje heb ik ook! Erg bijzonder en super leuk met speciale gelegenheden!

    BeantwoordenVerwijderen

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.