Kapsel-inspiratie: Lange bob

1 comment
Toen ik een half jaar geleden naar de kapper ging wilde ik echt een keer wat anders, de onderkant van mijn haar was droog en miste volume, dat moest anders! De kapster heeft er toen een heel stuk afgeknipt en heeft het haar wat ik nog overhad in laagjes geknipt. Toen ik net bij de kapper vandaan kwam was ik er onwijs blij mee, het was echt totaal wat anders en ik kreeg er heel veel complimentjes over. Toch werd ik het vrij snel zat. Los stond het heel leuk, maar mijn haar in een knotje doen, zoals ik al jaren gewend was, was ineens een grote uitdaging.

Laatst zat ik oude foto's terug te kijken en oh, wat miste ik mijn lange haar! Tussendoor is mijn haar nog een keer geknipt en helaas werd mijn kapsel daar niet mooier van. De onderkant is dun en echt model zit er niet meer in. Het liefst wil ik mijn haar weer lang laten groeien, maar hé, met dit kapsel gaat dat niet lukken. Eerst moeten de laagjes eruit. Ik ben nog moed aan het verzamelen om echt naar de kapper te gaan om weer een stuk van mijn haar af te laten knippen, maar tot die tijd hou ik het maar even bij inspiratie verzamelen.

Op een of andere manier is dit kapsel zowel stoer als elegant, mooi!

Dit staat ook echt prachtig, erg volwassen!

Dit is een foto die naar-de-kapper-gaan al weer een stukje minder eng maakt.
Een lange bob met lieve zachte slag in het haar. Dit vind ik echt heel erg mooi!

Dit is ook echt een gaaf kapsel, nonchalant, speels en vrouwelijk.


Weer een kapsel met zachte slag erin, maar toch ook wat stoers door de rommelige stijl.
Dit zou volgens mij prima bij mijn haartype passen.



Ik vind het nog steeds wat griezelig om naar de kapper te gaan (dan gaat er weer zo'n stuk van mijn haar af!) maar ik begin ook wel langzamerhand te beseffen dat mijn haar op het moment gewoon een knipbeurt nodig heeft. Maar dan ga ik wel naar een goede kapper, want als mijn haar slap langs mijn gezicht gaat hangen schiet ik daar ook niet zo veel mee op.


1 opmerking :

  1. Ik heb zelf ook die haarlengte maar helaas zit het nooit zo mooi als bij de celebs..

    BeantwoordenVerwijderen

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.