Action "wishlist"

6 comments
Als er één winkel is waar bijna iedereen dingen koopt die je in eerste instantie niet nodig had is het denk ik wel Action. Gelukkig zit deze winkel in mijn woonplaats een stuk buiten het centrum, waardoor ik niet zo snel naar binnen loop.

Maar zelfs van de website en de folder word ik toch al een beetje hebberig. Ik heb al mijn favorieten op deze "wishlist" gezet, al hoop ik toch dat ik me kan inhouden volgende keer dat ik door de Action loop! Deze items spraken me in het bijzonder aan:




1. Kruiden voorraadpotjes 4 stuks €1,89
Wanneer je veel gedroogde kruiden gebruikt bij het koken zijn deze potjes heel handig om de kruiden in te bewaren. Soms koop je kruiden in een zakje, en voor je het weet verandert je nette keukenkastje in een wankele berg kruidenzakjes! Ik ben nog op zoek naar de ideale oplossing voor in onze kast.

2. Bloemenvaas modern €1,79
Deze vaas zag ik al voorbij komen bij Sharon van uniquestyle.nl en sinds dien wil ik deze vaas ook erg graag hebben. Mijn voorkeur gaat uit naar blauw, maar ook de lieve roze kleur vind ik erg mooi. En dat voor die prijs!

3. Bloempot Milan €1,59
Deze schattige bloempotjes zijn ook ideaal om bijvoorbeeld kruiden of kleine kamerplanten in neer te zetten.

4. Fotoframe dubbelzijdig €1,79
Deze lijstjes zag ik zowel bij Sharon als bij een vriendinnetje van me op facebook. Super mooi. Ik twijfel nog heel erg tussen zwart en wit, dus misschien koop ik ze wel in beide kleuren!

5. Mr & Mrs Mokken 2 st €2,59
Mijn vader en ik hebben afgelopen weken twee van onze favoriete mokken kapot laten vallen, dus wat extra grappige mokken zijn geen slechte aanvulling voor onze toch al vrij chaotische collectie bekers en mokken. Ook super leuk om cadeau te doen!



Haarkrijt is een tijdje een enorme hit geweest en twee vriendinnen van me vinden het nog steeds helemaal te gek. Een van hen is bijna jarig, dus deze setjes ga ik zeker in gedachten houden:
6. Haarkrijt highlights maken 2 st. €1,99
7. Haarkrijt 5 st. €0,89

Ook kleurboeken voor volwassen zijn enorm populair onder mijn vriendinnen. Het dunne kleurboek heb ik zelf recent cadeau gehad maar ook het dikke kleurboek ziet er mooi uit!
8. DecoTime volwassen kleurboek 160 kleurplaten €1,99
Creatief kleurboek 46 kleurplaten €0,99

9, Camera lens beker €3,99
Mijn vriend is gek op fotograferen, dus wie weet is dit nog wel een leuk cadeau'tje voor hem. Ik denk dat hij er wel om kan lachen.

10. Disney Strandlaken €3,99
Had ik al verteld dat ik een enorm zwak heb voor Disney en De Kleine Zeemeermin? Dit strandlaken roept dan ook mijn naam, ondanks het kleine formaat (60 bij 120 cm).


11. Schrift ruit 5x5 mm €0,39
Voor schriften en opschrijfboekjes ga ik graag naar de Action, en aangezien mijn schrift voor het vak Lineaire Algebra & Beeldverwerking na een paar weken al vol was leek me dit een nuttige toevoeging aan mijn wishlist. Persoonlijk hou ik meer van schrift met 10x10 mm ruitjes, maar wie weet hebben ze die ook wel.

12. Papermate Vulpen €1,79
Ik schrijf heel erg graag met vulpen, maar niet alle vulpennen zijn even geweldig. Ik heb er o.a. één die geweldig schrijft maar waar geen extra inktpatroon in kan, en één die gewoon absoluut niet prettig schrijft. Om ook in college gewoon een vulpen te kunnen gebruiken is één extra vulpen dus geen overbodige luxe. Nu maar hopen dat de pen en niet te kinderlijk uit ziet, haha.

13. Nivea make-up basis aqua effect €2,99
Over deze make-up basis had ik veel goeds gehoord via buitenlandse Youtubers. Tijd dus om zelf de proef op de som te nemen. De verpakking is Duitstalig en het product is gewoon van Nivea, dus dat vertrouw ik wel voldoende op op mijn gezicht te smeren. Dit product is specifiek voor een droge huid, er is ook een blauwe verpakking voor een gemengde huid.

14. Keukenkruiden in pot 3st €2,99
Verse kruiden in de keuken is altijd fijn en geeft ook nog eens een heerlijke geur. Misschien moet ik deze aankoop maar even uitstellen tot ik uit huis ben, maar voor de liefhebbers van de Moestuintjes-actie is dit waarschijnlijk ook een aanrader.

6 opmerkingen :

  1. Ik wil ook graag de fotoframe met veertjes! De mokken zijn erg leuk. Action heeft altijd veel leuke dingen voor een fijne prijs. Ik koop daar altijd meer dan ik wil haha.
    Liefs, Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Action heeft zulke leuke items! Dat fotolijstje heb ik ook en ben er echt blij mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die haar & hem kopjes zijn echt leuk! En die cameralensbeker is cool, zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh die lijstjes met veren vind ik zo mooi, ik heb ze al meerdere keren vast gehad in de winkel, maar ik mag ze niet kopen van mezelf. Die lenzenmok is echt tof om te geven dan als hij van fotograferen houdt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh die lijstjes met veren vind ik zo mooi, ik heb ze al meerdere keren vast gehad in de winkel, maar ik mag ze niet kopen van mezelf. Die lenzenmok is echt tof om te geven dan als hij van fotograferen houdt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke wishlist! Nummers 2 en 9 komen ook op mijn wishlist! Nummer vier heb ik zelf thuis al. Als echte vogelliefhebber moest ik die hebben! En voor de afwisselingen soms een inspirerende quote erin is ook hartstikke leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.