Moviemonster III

5 comments
Een favoriet filmgenre heb ik niet en ik kijk dan ook veel verschillende films. Alleen horrorfilms zijn niet zo mijn ding, maar misschien vind ik dat ook niet zo heel erg in het bijzijn van een leuk vriendje om tegenaan te kruipen als het heel eng is, haha. Maar goed, geen vriendje, dus voorlopig ook nog even geen horrorfilms. Gelukkig wel een hoop andere films, waarover ik zoals gewoonlijk weer een artikel heb geschreven!

Ik hou normaal helemaal niet van dansfilms, maar toen het overgrote deel van mijn vriendengroep naar Step Up 3D wilde kijken besloot ik toch maar gewoon mee te kijken. En wouw, wat een gave film! Een prima verhaal, prachtige beelden en geweldige moves. Ik had deel 1 en 2 niet gezien, maar dat maakte eigenlijk helemaal niet uit. Ik ben fan van deze film!



IMDb geeft deze film een 5,7 en daar snap ik persoonlijk helemaal niets van, deze film verdient zeker een 8! En dat schreef het meisje dat niet van dansen houd ;-).


Al sinds ik van het bestaan van The Social Network wist moest ik gewoon de film zien. Het duurde even, maar uiteindelijk was het zo ver en het was het wachten waard. Ik moet er dan wel even bij zeggen dat ik best wel nerd ben en ook nog eens een zwak heb voor gingers, dus dat zou mijn mening wel kunnen beïnvloeden. Ik vond het in elk geval een geslaagde en ook een fascinerende film over het ontstaan van Facebook.


Deze film krijgt van IMDb een 7,9 en daar sluit ik me volledig bij aan. Het hele verhaal is fascinerend, want "You don't get to 500 million friends without making a few enemies"


Het klinkt misschien heel onvolwassen, maar ik was en ben groot fan van de animatie-serie Avatar. Het verhaal, de characters, de elementen, iets in die combinatie vind ik ongelofelijk gaaf. Toen bleek dat er een film was gemaakt van de serie kon ik het niet laten om hem te kijken. The Last Airbender is overigens niet het volledige verhaal, maar is het eerste deel van een trilogie, de andere films zijn -zover ik weet- nog niet uitgebracht. Het verhaal kende ik natuurlijk al, maar als speelfilm is het toch altijd een beetje anders. Ik vind het jammer dat de cast niet meer lijkt op de "cast" van de serie; zo moeilijk kan dat niet zijn toch?


Deze film was indrukwekkend om te zien maar niet echt een aanrader. Wanneer je wel eens Avatar keek op TV is het leuk om de film gezien te hebben, maar als je er niets van weet zou ik er niet aan beginnen. Dan heb je namelijk weinig aan het alleen het eerste deel van deze trilogie. Ik ben ook weer niet helemaal ontevreden over de film hoor, want de scene waar prinses Jue haar leven teruggeeft aan de maangeest is echt prachtig! Van IMDb krijgt de film een 4,5, zelf zou ik hem een 6 willen geven. Hij is namelijk lang niet zo geweldig als ik naar aanleiding van de serie op gehoopt had.


Midden in de nacht, op kamp, werd door een stel melige tieners de film The Mask gekeken. En ondanks dat we al een beetje lacherig waren vonden we er met zn allen weinig aan. Misschien was de film wel gewoon te oud voor ons, of waren wij te oud voor de film. Het verhaal, het acteerwerk en de humor vielen tegen en dan blijft er weinig leuks over. Een onzekere man die door een lelijk groen masker ineens geweldig wordt, leuk idee maar niet voor een film. En trouwens, ben je als je echte zelf niet veel geweldiger?


Van IMDb krijgt deze film een 6,7 maar ik zou hem eigenlijk nog geen 4 gunnen. Maar zoals ik al zei, misschien ben ik ook wel gewoon veel te oud voor deze film...

5 opmerkingen :

  1. STEP UP 3D , I love this movie. Ik houd erg van dansen dus deze filmp vind ik echt geweldig ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de step up films altijd geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hou van dans movies en ik heb alle Step Up gekeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A man of taste quality of life is high, especially bathroom design often can reflect a person's quality of life.Waterfall taps are a stylish way to make a statement in your bathroom, and are becoming increasingly popular and very affordable. http://www.plumpinguk.co.uk/kitchen-taps/wall-mounted-taps.html.It will make your life more refineddand we have created a lot of artistic products of"stylish personality and quality life".

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.