Appelicious lips

10 comments
Ik had al op verschillende blogs wat gelezen over deze Appelicious Gloss Lip Balms van NYC en toen ik bij Kruidvat was kon ik het dan ook niet laten om er twee mee te nemen. Nummer 356: Big Apple Red en 353 Pink Lady. Lip Balm heb je, zeker met de winter op komst, nooit genoeg toch?
 Wat het meeste opvalt aan de producten is de knal roze verpakking. Niet kinderachtig, maar juist catchy, gaaf! Daarnaast is het appeltje natuurlijk ook een onwijs leuk detail. De stick bevat namelijk over de hele lengte (het is geen spray over gelukkig!) een kern in een andere kleur in de vorm van een appel. Like!

Natuurlijk is het leuk als een product er aantrekkelijk uit ziet, maar we kopen het niet om zomaar in onze la te laten liggen. Gelukkig zal dat bij deze lip balms niet het geval zijn, ze zijn namelijk erg fijn in gebruik! Ze geven subtiele kleur af en voelen heerlijk aan op je lippen. De geur is ook heel fijn, zoet en snoepachtig. Hieronder de swatches! (Excuses voor het verschil ik belichting en het puistje boven mijn lip.)

Pink Lady - weinig licht
Pink Lady (ook de naam van mijn favoriete soort appel, jummie!)  heeft lichte neiging om velletjes zichtbaar te maken en een beetje in de lijntjes te trekken. Niet perfect dus voor lippen die er echt slecht aan toe zijn. Voor gezonde lipjes wel een lief subtiel kleurtje.
Big Apple Red

Big Apple Red is een gezond, fris, rood kleurtje dat in tegenstelling tot Pink Lady niet in de lijntjes gaat zitten. De kleur blijft lang op je lippen zichtbaar al is deze in werkelijkheid ietsjes donkerder dan op de foto. Dit is zeker mijn favoriet!

Nogmaals Big Apple Red - veel licht
De Appelicious Lip Balms zijn verkrijgbaar in totaal vier kleuren waar je nog geen €3,00 per stuk voor betaald. Erg fijne producten die ook nog eens in een mooi jasje zitten. Aanraders!

10 opmerkingen :

  1. het geeft een subtiel mooie kleur :)

    ps: ik volg je :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn echt mooi hé! Ik vind ze erg fijn werken ^__^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze erg leuk! Vooral dat ze ook een beetje kleur aflaten is voor mij een groot pluspunt!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleurtjes, fijn dat er nu een lipbalm is die en je lippen verzorgd en ze een mooie kleur geeft!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb je genomineerd voor de Liebster Award! Kijk even op mijn blog als je mee wil doen :) Liefs, Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind ze er echt superschattig uit zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ze zien er mooi uit, ook op je lippen

    BeantwoordenVerwijderen

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.