Als ik later groot ben...

8 comments
Vroeger vond ik het heerlijk om na te denken over later. Dan zou ik groot zijn, meer dingen mogen doen, etc. Ik had hoge verwachtingen. Viel dat even tegen! Natuurlijk is het hartstikke leuk om 17 te zijn, maar niet veel leuker dan 16, 15 of 14. En om eerlijk te zijn, soms zou ik nog best graag 7 zijn. Zo heerlijk zonder zorgen, woensdagmiddag vrij, bijna full-time spelen. Sounds nice to me.

Ik was niet het type meisje dat haar hele bruiloft al bedacht had, maar ergens wilde ik wel graag ouder zijn. Best grappig, aangezien ik nu niets liever wil dan de tijd stilzetten. Lekker genieten van mijn laatste jaartje middelbare school en nog maar even doen of mijn deeltoets economie die ik morgen heb helemaal niet zo belangrijk is.

Wat dit betreft sluit ik me helemaal aan bij Ginger. Ouder worden we allemaal en misschien leert dat ons juist wel om tevreden te zijn met wat we hebben en kunnen. Elke leeftijd heeft zn voordelen en in plaats van te verlangen naar datgene dat niet haalbaar is kunnen we beter genieten van de dingen die we wel hebben!

& Als ik later groot ben... dan zien we dan wel hoe het loopt, ja toch?
Liefs, Eline

PS. Doen jullie al mee met de schattige winactie in samenwerking met Cute Is My Name?

8 opmerkingen :

  1. Leuk geschreven en zeer herkenbaar haha. Bedankt voor je comment! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De gedachte van "was ik maar weer even 7" herken ik wel. Weer even lekker zorgeloos zijn.. je ouders alles voor je laten regelen en geen verantwoordelijkheden.. heerlijk ;) Maar je hebt zeker gelijk, iedere leeftijd heeft zo zijn voordelen, en ik probeer ook iedere dag er even bij stil te staan om te genieten van het hier en nu. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg herkenbaar zeg! leuk geschreven. x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nu ik een vakkenpakket moet kiezen denk ik toch wel meer na over wat ik later wil worden. Maar verder zie ik wel hoe het loopt!

    BeantwoordenVerwijderen

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.