Webprint foto op Canvas

9 comments
Al sinds mijn kamer een paar maanden geleden geverfd is loop ik te piekeren over de wanddecoratie. Een muurschildering? Een schilderij? Ik kwam er maar niet uit. Toen Webprint mij een fotoproduct naar keuze aanbood was de knoop snel doorgehakt. Een foto op canvas, dat zou het worden! 

Klik *hier* om te foto op groot formaat te bekijken.
Uren  lang  ben ik op zoek geweest naar de perfecte foto, maar dat leverde weinig geschikte plaatjes op. Uiteindelijk fietste ik 's avonds met mijn moeder de stad in om een nieuwe serie foto's te maken. Nachtfoto's, met de weerspiegeling in het water, want dat geeft zo'n gaaf effect. Dat leverde uiteindelijk de bovenstaande foto op.

Eventjes was ik bang dat de foto veel te donker zou worden, maar dat viel gelukkig heel erg mee. De juiste stukken van de foto zijn scherp afgedrukt, de kleuren zijn prachtig en het kleine beetje ruis dat de foto digitaal al bevatte is absoluut niet storend. Mijn digitale spiegelreflex vind het blijkbaar minder leuk om foto's van een canvas te maken, want zowel op foto's met als zonder flits ziet het doek er toch een stukje minder mooi uit dan dat het is. Ik ben in elk geval wel heel erg happy mijn canvas! & Stiekem zijn mijn moeder en oma er ook helemaal verliefd op, haha.
Een groot pluspunt, naast de prima kwaliteit, vind ik de randen en hoekjes. De hoeken zijn keurig afgewerkt en de afbeelding loopt ook op de randen van het doek. Je kunt er ook voor kiezen om in plaats van een dunne rand, een dikke rand van 4cm te kiezen, zodat je foto nog net iets meer uit de muur knalt.
Ook is het canvas van prima kwaliteit, stevig maar zeker niet keihard door de afdruk.

Bestellen via de website van Webprint gaat overigens heel gemakkelijk. En wanneer je canvas gedrukt is krijg je keurig een e-mailtje, zodat je goed in kan schatten wanneer hij bezorgd kan worden. Het bestellen kan vijf werkdagen duren, maar bij mij kwam de pakjesbezorger twee dagen(!) na mijn bestelling het pakket al bezorgen. Viel dat even mee! De foto op canvas was trouwens stevig verpakt in karton en bubbeltjes plastic, wat mij wel een veilig gevoel gaf, dan kon ik er zeker van zijn dat het doek niet beschadigd was. Bij het doek zaten ook houtjes, zodat je hem zelf heel eenvoudig op kunt spannen.

Naast foto's op canvas verkoopt Webprint ook nog veel andere leuke foto producten. Mocht je ergens naar op zoek zijn, neem dan gerust eens een kijkje op hun site. Ik heb goede ervaringen met het bedrijf (goede kwaliteit, snelle levering) en de 25% korting op alle wanddecoratie is natuurlijk mooi meegenomen!

9 opmerkingen :

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.