B-day winactie! GESLOTEN

5 comments

Vandaag, vrijdag 5 oktober vier ik mijn 17e verjaardag. Yay! Groot feest voor mij, maar ook voor jullie! Het gaat me niet lukken om jullie allemaal stukken taart of schattige cupcakes op te sturen, maar voor één van jullie heb ik wel een leuke verrassing: namens webshop Cute Is My Name mag ik namelijk een schattig pakketje weggeven! Lees snel verder om te zien wat er in het pakket zit en hoe je hier kans op kan maken.



De prijs die ik mag weggeven bestaat uit:
- 3 rollen decotape (plakband met een tof printje waarmee je heel leuk schriften boeken en cadeautjes kan pimpen);
- een Cute Is My Name goodiebag;
- een lipgloss palletje met 5 tinten lipgloss en een penseel in een schattig palletje
- een kortingsbon voor Cute Is My Name 

Een leuk en schattig pakketje dus! Jammer genoeg is dit geen cadeautje voor mijn eigen verjaardag. Maar gelukkig mag ik er jullie wel blij mee maken. Een soort "traktatie" dus. Want wie jarig is trakteert, toch?

Hoe je kans kan maken op deze schattige prijs?
Verplicht:
- Laat een reactie achter bij dit artikel.
- Volg (en bij bloglovin': ook like) mijn blog Simply Handwritten op twitter, bloglovin' of via GFC;
- Volg de webshop Cute Is My Name op facebook (abonneren).
Extra kans maken?
- Plaats een tweet over deze winactie, bijv.: "Ik doe mee aan de schattige winactie van @Cute_IsMyName op Simply Handwritten http://tinyurl.com/simplhblog! / @SimplyHBlog " [+1]
- Zet iets over deze winactie op je eigen blog [+1]

Meedoen aan deze winactie kan t/m maandag 15 oktober 20.00 uur! Jammer genoeg kan de winactie alleen door gaan bij een minimum van 10 deelneemsters, dus vergeet niet deze actie te delen via twitter, facebook, je blog of je vriendinnen!

5 opmerkingen :

  1. Wat leuk, ik doe mee! Ik volg je met GFC en Bloglovin' en ik heb je artikel geliked! Ik heb cute is my name ook geliked op facebook :) Ik ben echt benieuwd of ik win, liefsss ♥

    P.S.: mijn e-mail is linda_bdl@live.nl ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag... Beetje laat, maar kwam je blog net pas tegen.
    Leuke winactie en ik doe graag mee, volg je op bloglovin en twitter, heb je een like gegeven op bloglovin en lid geworden van de FB van cute is my name.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nog gefeliciteerd! Leuke prijs! Ik volg je op Twitter en Bloglovin, heb deze post ook geliked op Bloglovin, heb cute is my name geliked op facebook en de tweet getweet!

    Je hebt een geweldig blog trouwens :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een beeeetje laat maar alsnog: van harte gefeliciteerd! Heb je een leuke verjaardag gehad?
    Wauw, wat een superleuke winactie! De tapes ;o. Zo cute!
    - Ik volgde je al via Bloglovin' en heb dit bericht ook geliked
    - Ik volg je op Twitter ( en heb Cute Is My Name ook even gevolgd )
    - Ik volg je via GFC
    - Ik volg de webshop via Facebook
    * Ik heb hier getweet: https://twitter.com/fingerart_/status/257159480704393218
    - En je staat op mijn site!
    Hopelijk doen er nog wat meer mensen mee, dan kan je er iemand mee blij maken :) Mijn email adres is mariska.wubbels@gmail.com
    liefsx

    BeantwoordenVerwijderen
Mogelijk gemaakt door Blogger.