10 Weeks of Nail-art Challenge - Week 6

12 comments
Deze week is het thema -hoe kan het ook anders- Halloween nails. En wat past er nu beter bij halloween dan een spinnenweb? Kijk snel verder voor meer foto's!
Normaal gesproken heb ik een gigantische hekel aan handen die zo op de foto staan, maar met halloween maak ik daar een uitzondering op. Een beetje eng zijn handen wel in deze houding al heb ik mijn nagels bewust niet te eng gemaakt. De look op mijn nagels is vooral herkenbaar en misschien zelfs een beetje grappig, maar voor horror moet je niet bij mij zijn.


Oorspronkelijk wilde ik een zwarte kleur als basis kijken, maar op het laatste moment liet mijn zwarte nagellakje mij in de steek. Oud en stroperig, jammer maar helaas. Gelukkig was het contrast met de witte striper bij dit grijze kleurtje ook voldoende. Ik ben trouwens nog over de spinrag heengegaan met een flakie-lakje, om dauwdruppels/ glinsterende stofjes na te maken die je regelmatig in spinnenwebben aantreft. Op de foto's hieronder zie je de flakies iets beter.

De look zonder flakies, de glimmende stukjes zijn weerkaatsing van het licht op de lak.
Met flakies. Alleen met het juiste licht vallen de flakies echt op.


Ik ben benieuwd of de andere meiden er iets echt engs van gemaakt hebben, of net als ik op "safe" gespeeld hebben. De nail-art's van de andere deelneemsters vind je hier: Benieuwd wat de andere deelneemsters ervan gemaakt hebben? Neem een kijkje bij: Fabulous-PolishMemyselfnailsCutenailpolishMargesjaEdelinesnailsWeheartnailpolishNailsandstuff-shannaraNailart-Addictions & Miss Evie.


12 opmerkingen :

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.