10 Weeks of Nail-art Challenge - Week 5

13 comments
De deelneemsters die gek zijn op streepjes, stipjes en ruitjes konden deze week hun hart ophalen. Het thema was namelijk Random Pattern. Ik koos voor een zwart-roze ruitjespatroon, dat van een afstandje een beetje aan kant/ netpanty's doet denken. 

Persoonlijk vind ik het effect heel gaaf, maar ik heb dan ook een enorm zwak voor de kleurencombinatie lichtroze met zwart. En de discobal vond ik gewoon even cool om op de foto te zetten, haha.

Ik weet nu al dat ik deze look nog veel vaker zal maken. Ik blijf er maar naar kijken, zo simpel maar toch zo mooi! Vrouwelijk maar sexy? De roze basiskleur is trouwens een lakje uit de nude glam collectie van essence, genaamd iced latte, en is een van mijn favoriete nagellakjes. De zwarte kleur is ook afkomstig van essence, van een mat-zwarte striper uit de I Love Berlin LE die ik nog steeds met plezier gebruik.

Het velletje op mijn middelvinger is trouwens niets ernstigs hoor, gewoon een gitaar-speel-wondje.





Benieuwd wat de andere deelneemsters ervan gemaakt hebben? Neem een kijkje bij: Fabulous-PolishMemyselfnailsCutenailpolishMargesjaEdelinesnailsWeheartnailpolishNailsandstuff-shannaraNailart-Addictions & Miss Evie.



13 opmerkingen :

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.