10 Weeks of Nail-art Challenge - Week 4

12 comments


Dit is alweer de 4e week van de 10 Weeks of Nail-art Challenge, met deze week als thema: Newspaper nails. Het is niet heel erg creatief, maar ik vind het effect altijd wel leuk. Ik koos voor de eenvoudige variant, met een witte basis en zwarte letters.



Een newspaper-printje, oftewel het uiterlijk van een krant op je nagels zetten is overigens niet zo moeilijk als het lijkt. Je hebt simpelweg een basislak, een krant en een vloeistof met een hoog alcoholpercentage nodig (alcohol van de drogist, desinfecterende gel, parfum, o.i.d.). Lak je nagels eerst in de basiskleur, in mijn geval wit. Daarna knip je een klein stukje krant, iets groter dan je nagel oppervlak uit, en dat doop je in de alcohol. Daarna druk je het doorweekte stukje krant op je nagel. Even aandrukken en er dan voorzichtig afhalen, het mag niet verschuiven. En tada, je eigen stukje krant op je nagel!


Zoals ik al eerder zei, ik vind het niet heel erg creatief. Maar het geeft wel wat extra's aan je nagels zonder dat het heel veel moeite kost. Dit is puur mijn persoonlijke mening, want misschien hebben de anderen wel iets heel creatiefs weten te bedenken. Neem daar ook zeker even een kijkje; Edelinesnails.comMemyselfnails.blogspot.comCutenailpolish.blogspot.comMissevie.nl,  Fabulous-Polish.blogspot.commargesja.blogspot.nlWeheartnailpolish.blogspot.com en Nailsandstuff-shannara.blogspot.comnailartaddictions.blogspot.nl/

PS. Vandaag is de laatste mogelijkheid om nog mee te doen aan de schattige winactie in samenwerking met Cute Is My Name.

12 opmerkingen :

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.