10 Weeks of Nail-art Challenge - Week 3

13 comments
Wow, wat gaat de tijd snel. We zitten alweer in de derde week van de 10 Weeks of Nail-art Challenge met deze week het thema: Geometric. Een thema waar je een heleboel kanten mee op kan. Ik koos voor de artistieke kant en en lakte mijn nagels in de stijl van Piet Mondriaan!



Na twee perfecte nagels was ik doodsbang om de rest te verpesten. Eerst maar even foto's van een incomplete hand dan, voor het geval dat. Persoonlijk vind ik dit ook net iets mooier als wanneer je hele hand onder de Mondriaan-kunstwerken zit; dat is toch wel erg druk!



Meneer Mondriaan moest eens weten dat zijn beroemde kunstwerken tegenwoordig met goedkope nagellak van Catrice, Essence en The Color Workshop op nagels worden gezet... We zullen het maar zien als een eerbetoon! ;-)


En dan hier al mijn nagels in Mondriaan-stijl. Met een iets lichtere kleur blauw was het waarschijnlijk nog net iets mooier geweest.


Vergeet niet een kijkje te nemen bij de andere deelneemsters: 

PS. Doen jullie al mee aan de schattige winactie op mijn blog?

13 opmerkingen :

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.