10 Weeks of Nail-art Challenge - Week 2

8 comments
Het thema van de 10 Weeks of Nail-art Challenge was deze week: Marble! Enthousiast ging ik aan de slag, maar dat thema bleek nog een stuk moeilijker dan verwacht. Het resultaat is nogal "bijzonder" en dus niet erg draagbaar maar wel leuk voor bijvoorbeeld een feestje, gok ik. Kijk mee naar de foto's van mijn marble, en oordeel zelf!



Jup, marble is een vreselijk lastig thema voor iemand zoals ik. Het is absoluut niet geworden zoals ik hoopte en verwachtte dat het zou worden, maar het effect is en blijft gaaf. Rommelig, maar gaaf. Hopelijk hebben de andere deelneemsters het er beter vanaf gebracht: 
Edelinesnails.comMemyselfnails.blogspot.comCutenailpolish.blogspot.comMissevie.nl Fabulous-Polish.blogspot.comNailsenzo.blogspot.comWeheartnailpolish.blogspot.com en Nailsandstuff-shannara.blogspot.comhttp://nailartaddictions.blogspot.nl/

Volgende week is het thema "Geometric", en daar heb ik al wat leuke ideeën voor. Hopelijk pakken die beter uit!

8 opmerkingen :

  1. Mooie kleurencombinatie!
    Ik had zelf ook veel problemen met het watermarblen, het is zeker niet mijn favoriete opdracht ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het ook heel moeilijk!!
    Hele leuke kleurtjes heb je gebruikt x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het best mooi geworden hoor! Vooral de kleuren zijn leuk. Ik wil het zelf ook nog een keer proberen, maar ik denk dat ik er te ongeduldig voor ben haha.

    BeantwoordenVerwijderen

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.