Sorry sorry sorry!

Leave a Comment


I'm so sorry! Ik heb het de laatste tijd onwijs druk gehad (ja hoor, daar kom ik weer met mijn smoesje) ik heb gewoon geen tijd voor mijn blog. (En ook weinig inspiratie omdat ik gewoon heel moe ben). Misschien ben ik ook wel gewoon iets te veel een duizendpoot, want ik wil altijd overal goed in zijn, en dat red je gewoon niet als drukke scholier...

Op het moment heb ik vakantie (yay!) wat betekend dat ik iets meer vrije tijd heb dan normaal. Mijn wiskundeleraar, informatica-leraar en lerares maatschappijleer gaan daar nog wel wat uurtjes van inpikken ben ik bang, maar over het algemeen is het toch echt een stuk beter!

Morgen ga ik trouwens shoppen met een vriendin van school, en als het goed is ga ik overmorgen met mams naar de dierentuin. Daar heb ik echt heel erg zin in! In de dierentuin ga ik denk ik gelijk mijn nieuwe videocamera maar eens goed uittesten.

Zo, nu zijn jullie ook weer een beetje bijgepraat. Hopelijk blijf ik de komende tijd bloggen, want door een aantal leuke blogs die ik lees raak ik zelf ook weer geïnspireerd. Voor nu ga ik nog even een artikel vooruit schrijven (goed bezig!) en daarna om 21.00uur lekker radio luisteren met Gospeltime, waarna ik vast weer minimaal 10 nieuwe nummers op mijn mp4-speler wil zetten, haha.

Tot snel!

0 reacties :

Een reactie posten

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.